Dział serwisowy KING zapewnia szybką i dokładną obsługę gwarancyjną oraz pogwarancyjną. Zatrudnia on specjalnie wyszkolonych techników, którzy zawsze szybko i sprawnie służą pomocą w rozwiązaniu ewentualnych problemów technicznych. Wiedza zdobyta w procesie serwisowania jest podstawą do doskonalenia naszych urządzeń.
Zwracamy Państwu szczególną uwagę na korzyści jakie dostarcza regularna konserwacja urządzeń hakowych przeprowadzona u producenta:
- utrzymywanie urządzeń w stanie zapewniającym bezpieczeństwo oraz niezawodność działania
- konserwacja wykonywana przez wysoko wykwalifikowany, regularnie szkolony personel
- używanie oryginalnych części KING
- kontrola stanu technicznego urządzenia dzięki prowadzeniu książki serwisowej
W ramach serwisu oferujemy:
- przeglądy okresowe zabudów
- (za dopłatą możliwość skorzystania z mobilnego serwisu – naprawy u klienta)
- szybkie rozpatrywanie reklamacji
- sprzedaż części zamiennych
Nasze serwisy
UWAGA! Wizyta w serwisach tylko po uprzednim kontakcie z biurem w Słupsku, tel. +48 59 842 57 77.
Formularz zgłoszenia serwisowego
Prosimy o wypełnienie
WSZYSTKICH pól formularza. Ułatwi nam to kontakt i prawidłowe wykonanie usługi.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO), informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest EMBERS Malwina Sommer z siedzibą w Słupsku (76-200) ul. Poznańska 39.
- W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z przetwarzaniem dotyczących Pani/Pana danych osobowych, proszę kontaktować się z nami pod adresem: biuro@i-king.pl.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane beda w celu wykonywania umowy.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych jest Administrator Danych osobowych.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane osobom trzecim.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat do wygasniecia terminu dochodzenia ewentualnych roszczeń.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
- Jesli uzna Pan/Pani, że przetwarzanie Pani/Pana danych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do GIODO/Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych oobowych jest warunkiem zawarcia umowy. W razie niepodania danych , umowa nie będzie mogła być wykonana.
Zgodnie z art. 21 ust. 4 RODO informuję, że przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych osobowych. Sprzeciw należy złożyć Administratorowi Danych Odobowych, którego dane kontaktowe podane są w pkt 2. Zgodnie z art. 21 ust.1 RODO, składając sprzeciw, należy wskazać jego przyczyny związane z Pani/Pana szczegolna sytuacją.